Vier bedrijven hebben hun krachten gebundeld in 'Het Media Collectief'. Het nieuwe samenwerkingsverband bestaat uit de volgende partners: MP Management, The Talent Company B.V., Ambassadors of Entertainment B.V. en The Right Place B.V. Dat zijn vier bedrijven, waarvan de oprichters Mijke Paehlig, Frank Wisse, Marc Hofstede en René Smit hun sporen ruimschoots hebben verdiend in de wereld van (live)entertainment, media en talentenmanagement.
MP management verzorgt all-round managementwerkzaamheden voor bekende presentatoren als Humberto Tan en Toine van Peperstraten, maar richt zich ook op jong mediatalent. Mijke Paehlig is sterk in het persoonlijke contact met haar presentatoren, dagvoorzitters, discussieleiders en sprekers. The Talent Company van Frank Wisse behartigt de belangen van verschillende personalities met als motto 'kwaliteit boven kwantiteit' en de samenwerking tussen Lieke van Lexmond met Zalando en Rene & Natasja Froger en Amstel Bier zijn voorbeelden van succesvolle crossmediale campagnes.
The Right Place is thuisbasis van talenten als Kim-Lian van der Meij, Herman den Blijker, Marlayne Sahupala en Evelyn Struik. René Smit bedenkt er ook meteen de creatieve concepten bij. Of het nu gaat om retail, online, media- of entertainmentgedreven concepten of activaties. En Marc Hofstede heeft bewezen met de juiste mensen grote muziekgerelateerde projecten aan te kunnen. Met zijn Ambassadors of Entertainment focust hij zich op creatie op het gebied van muziek en publishing. Daarnaast verzorgt hij het management van o.a. Angela Groothuizen en Julian Thomas.
Uiteraard blijven ze ook zelfstandig hun activiteiten uitvoeren, maar daarnaast bieden ze nu gezamenlijk één loket voor creatieve concepten voor media, merken en retail en zo'n one-stop-shop kan voor een aantal projecten erg prettig uitpakken. Ga maar na: één aanspreekpunt, één factuur en één doelgerichte aanpak met de expertise vanuit vier elkaar aanvullende disciplines. En de vier deelnemende partijen kunnen daarbij alle door hen vertegenwoordigde talenten inzetten voor een optimaal eindresultaat.
Het Media Collectief heeft niet alleen als doel om uit te groeien tot hét managementcollectief dat toonaangevend is op het gebied van carrièreontwikkeling van talenten, maar ook om in combinatie met aansprekende merken en media onderscheidend te zijn in partnerships, contentproductie, conceptontwikkeling en sponsorships. De mogelijkheden zijn enorm in deze opstelling. Het collectief verwacht dan ook regelmatig nieuwe activiteiten aan te kondigen en mogelijk nieuwe (project)partners te verwelkomen.